::status::

Cuti semester habis tahun satu
Masuk semula bulan 9 tahun dua semester satu
Target cuti : habiskan sebanyak mungkin buku

Friday, June 3, 2011

Ighfirli ya Rabbi..

 

Aku mohon ampun pada Allah, Tuhan sekelian makhluk.
Aku mohon ampun pada Allah, dari segala dosa. 

Ya Allah ya Tuhanku tambahkanlah ilmu yang manfaat kepadaku.
Dan terimalah amalanku.

Yang memberi rezki yang luas.
Dan terimalah taubatku taubat nasuha.

Dan ini rahsia seruanku (doaku padaMu).
Dan aku berharap moga dipermudahkan.
Aku adalah seorang hamba yang fakir.
Sesungguhnya kami fakir dan memerlukan.

Dan cukupkanlah aku dengan ilmu-Mu ya Rabbi.
Dengan soalan dan pilihanku.

Ya Tuhanku yang menguasai diriku.
Engakau Maha Mengetahui bagaimana hamba-Mu ini.
IGHFIRLANA YA RABBANA...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Rijal Dakwah::